NIEUWS

Even voorstellen: onze nieuwe collega Julia Marcellis

Graag willen wij van deze gelegenheid gebruik maken om onze nieuwe collega voor te stellen. Sinds januari is Julia Marcellis namelijk een nieuw gezicht op het kantoor van Power-ED. Julia gaat de komende maanden voor haar afstudeeronderzoek kijken naar de communicatiemogelijkheden rondom de SDG’s (Sustainable Development Goals). Wij kunnen hier uitgebreid over vertellen, maar Julia kan dat zelf net iets beter.

Julia Marcellis voor het kantoor van Power-ED

Wie ben ik?

Zoals jullie ondertussen weten is mijn naam Julia Marcellis. Ik ben 21 jaar, woonachtig in het Brabantse Oss en 4de-jaarsstudent Commerciële Economie aan de HAN in Nijmegen. Momenteel zit ik in mijn laatste halfjaar van de opleiding. Dit staat volledig in het teken van een afstudeerstage.

Wat mij vooral interesseert is de combinatie tussen marketing en sales. Ik heb altijd geroepen dat ik de marketingkant op wil gaan, maar tijdens mijn studie kwam ik erachter dat het een niet zonder het ander kan. Binnen de marketing liggen mijn interesses voornamelijk bij de creatieve en psychologische kant van het verhaal. Ik vind het leuk om creatieve ideeën te bedenken en uit te werken tot (visuele) campagnes die verschil maken in de verkoop van een product.

Hoe ik bij Power-ED terecht ben gekomen

Na een LinkedIn post te hebben geplaatst, met een oproep voor een afstudeerbedrijf, kreeg ik al snel contact met Dave van Schaijk. Na een korte kennismaking werd een kennismakingsmoment met beide heren gepland. Een kop koffie en een goed gesprek later konden wij elkaar al snel de ellenboog geven.

Het enthousiasme van beide heren heb ik meegenomen tijdens de start van mijn afstudeerperiode waarin ik bezig zal zijn met projecten die, onder andere, betrekking hebben tot de communicatie rondom de SDG’s.

Wat ga ik doen bij Power-ED

Het afgelopen half jaar heb ik (samen met vier medestudenten) een methodiek ontwikkeld die een organisatie begeleid in het proces bij het communiceren van de SDG’s.

Binnen Power-ED ga ik in eerste instantie de huidige positionering aanscherpen. Vervolgens ga ik (aan de hand van de vernieuwde positionering) SDG’s koppelen en deze vertalen in een communicatiestrategie.

Naast de benoemde hoofdopdracht ga ik nog een verdieppingsslag maken. Het plan is om in de komende periode de ‘Buyer Journey’ van Power-ED in kaart te brengen. De resultaten van deze reis worden geanalyseerd en vervolgens ga ik kijken waar de journey geoptimaliseerd kan worden.

Tot snel?

Ik heb ontzettend veel zin om stappen te maken binnen mijn onderzoek. Misschien treffen we elkaar wel een keer bij Power-ED. Tot snel!

Bent u ready voor take-off?

Bel, mail of app ons voor een vrijblijvend gesprek.